Προς τιμήν της επανόδου της στην κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η Aston Martin δημιούργησε μια ειδική, σπορ προδιαγραφών έκδοση της Vantage με βελτιωμένα επί το αγωνιστικότερο χαρακτηριστικά η οποία θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας. H βρετανική φίρμα αποφάσισε να γιορτάσει την επιστροφή της στην F1 μετά από μια εξηκονταετία με μια σκληροπυρηνική έκδοση της Vantage, ειδικά διαμορφωμένη για την χρήση σε πίστα χωρίς ωστόσο να απεμπολεί το δικαίωμα της για την κίνηση στο δημόσιο οδικό δίκτυο.
Η Vantage F1 όπως εύλογα ονομάζεται θα είναι διαθέσιμη τόσο σε Coupe όσο και σε Roadster εκδοχή αμαξώματος και θα αποτελεί την κορυφαία έκδοση του μοντέλου παίρνοντας την θέση του επικεφαλής της γκάμας. H έκδοση μοιράζεται πολλά από τα χαρακτηριστικά της με το νέο Safety Car της F1 που για την φετινή αγωνιστική περίοδο είναι μια ειδικά τροποποιημένη εκδοχή της Vantage και όπως υποθέτει κανείς, επωφελείται από βελτιώσεις στο πλαίσιο και στην αεροδυναμική όσο και στον κινητήρα.
Σε ό,τι αφορά τον τελευταίο πρόκειται για τον πανίσχυρο V8 4,0 λίτρων δια χειρός AMG ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 535 ίππους δηλαδή 25 επιπλέον ίππους σε σχέση με την «απλή» Vantage. H ροπή παραμένει αμετάβλητη στα 685 Nm ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση είναι διαθέσιμη σε ευρύτερο φάσμα στροφών, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ευελιξία.
Για την καλύτερη διαχείριση της πλεονάζουσας ισχύος, η Aston Martin έχει βελτιώσει και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο στην προκειμένη περίπτωση εγγυάται μικρότερους χρόνους στο ανέβασμα ταχυτήτων συμβάλλοντας σε αμεσότερη απόκριση και περισσότερη ακρίβεια. Σύμφωνα μάλιστα με τις συστάσεις της Aston Martin, οι συγκεκριμένες βελτιώσεις διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιδίωξη χαμηλότερων χρόνων γύρου.
ameblo | mamby | wordpress | corp| infragistics | snipplr | social | pinterest